
Bolcher med logo er en af de nyere tiltag inden for marketing’s industrien, og det er ikke kun logobolcher man kan få, men man kan få al mulig slags slik med logo.
Grunden at man i disse tider ser et boom i logo slik i disse tider skyldes som med så meget andet, at teknikken har gjort det muligt at producere logo slik til en pris det gør det interessant at bruge logobolcher, slikkepinde med logo, lakrids med logo eller sågar småkager med logo, til reklameformål.
Det hele ligger i at der er kommet printere på markedet der gør det muligt, for en lav pris at kunne trykke et logo på et bolcher.
Det siger sig selv at bolcher med logo hurtigt vil miste sin marketings værdi hvis hvert bolcher skal have håndmalet logoet på.
Logo bolcher skal være billige, da planen er at firmaerne skal forære dem væk i posevis. Så det dur ikke hvis et bolcher eller en slikkepind med logo koster 10 kroner per stk.
Slik med logo skal kunne masseproduceres nemt, så prisen på det enkelte stykke slik kommer i bund. Med de nye printere kan det lade sig gøre, og det er derfor at vi nu begynder at se mere og mere logo slik.
Og om det er en god ide for firmaer at bruge logoslik ? Til dette er der kun et svar og der er at det er en god ide, en super god ide.
Al slik med logo eller uden logo består stort set kun af sukker og selvfølgelig lidt smags og farvestoffer. Så det firmaerne giver væk når de bruger for eksempel slikkepind med logo som firmagaver er stort set kun sukker med et logo på.
Sukker er det eneste stof som vi er afhængige af når vi bliver født, så at bruge bolcher med logo er en sikker vinder. Få inspiration her!